Fest planer

Hejsan, nu är jag  14 bara så du vet! Fast, konstogt nog känner jag mig likadan som igår : )
Om 2 timmar kommer chompisarna (mitt och annie b´s uttryck) Jag had bestämt att jag inte skulle va med nån idag, men så ringde emily, och hon lät uttråkad så det kändes lite elakt att inte fråga henne.
Vi hyrde i alla fall en film, som jag hoppas att de andra gillar.
Skull sett bröderna grimm men den filmen fanns inte på statoil så jag valde mellan den det blev och Jumper. Fast jag var inte sugen på action när jag valde så nu blir det de andra!!!
Jag har länge oroat mig för hur vi alla ska få plats i mitt rum. Det är inte direkt minimalt, men när 6 tjejer ska sova där blir det nog inte mkt till gångyta!
Hoppas på det bästa i alla fall. Och maten är inte längre hemlig, det blir kycklingtacos som förra året, för jag vill minnas att det ´var ganska omtyckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0