Getingstucken

Hello! Nu är jag hemma från sommarjobbet. Jag får inte säga att jag har "jobbat" för anna för det låter så vuxet, haha
Nu är jag jätte trött och pappa försöker få mig att vila så jag får skriva ett snabbt inlägg...
Bara för det har jag inget vettigt att skribva om...
Jo jag blev getingstucken idag. Fult va! (av getingen). Det är getingar överallt på hotellet, där jag emm, sommarjobbar:)
Vissa gäster har ju stora klumpar med marmelad på borden. Hur tror de att det kommer sluta? Jo jag får skaka bort dessa kletklumpar!
Ok, så jobbigt e det inte. Jag älskar faktist jobbet.

Gullig hund! Naw!
Wi sews

Kommentarer
Postat av: Perfektionista

Tyvärr inte min gurkgubbe...;) Goooogels...

2008-08-07 @ 21:38:18
URL: http://ubangi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare, det gjorde väll mk ont.

2008-08-11 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0