Här kommer frågorna. väntar på svaren.

Ännu en dag då jag är förkyld.
Kalla mig tråkig.
Tänkte läsa min bok, men nej, jag pallar inte.
Så jag såg på si-sådär fyra vänner avsnintt. (Gånga det med 20 min.)
Sedan såg jag susanna kallurs försök på 100m häck, hon kommer spöa i finalen :P Men först är det semi, I think...
Någon som vet vad man kan göra när ´man mår dö dåligt?
Ska jag sluta klaga?
Okej!
Tänkte kanske måla lite, men vad? Någon som vet något bra?
De senast sakerna jag målade var kattunge, hund och mig med några av mina kompisar.
Funderar på att måla av ett foto. Det är ju gaanska kul.
Sara, min lilla lillasyster åkte med mamma till stan och kom hem med lite gott och blandat.
Sara vill gärna ha svarta och lila kläder. Det passar henne jätte braw så vf inte?
Ska nog ta med Sara och spionera lite sen på skolan(om jag mår bättre då).
Jag vill veta vem som ska bli vår nya mentor  mm.

Tack och hej, leverpastej!

( Är det bara jag som hatar leverpastej, jag menar hör på namnet)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0