Kattjakt

Idag, har jag varit på kattjakt med Sara...tyvärr hittade vi inga katter att kela med, och allt spårade ur när jag tappade min sko. Det gjorde ONT :?
Jag sms:ade också lite med Emily som jag tror också är förkyld. Precis som jonna och beccy...ojojoj
Om ni undrar vf vi gick på kattjakt så är den enkla anledningen att vi behövde något att gosa med...
Jag och sara önskar oss i alla fall´lite katter som ska få heta något av de här namnen.
Bered er på en lång lista!!!

Måns 
Valle
Mira
Mini Mow ♥
Lilla Lejon ♥
Kosmos ♥
Toffsen
Tassel
Peppar ♥
Jupiter
Jenka
Calippo ♥
Mjaw
Tjoff ♥
Tassa
Kattastorf ♥♥♥♥
Pelle Svanslös elr Pelle ♥
Mojjs
Ben
Råttan
Tuss
Tissel
Spring-och-göm-dig ♥
Fräs ♥
Lotus
Morr
Ryt ♥
August ♥
Misse
Kattapult ♥


Bra namn elr vad!!!???
Det är hjärtan på dom som jag tror är mest ovanliga, gulliga och roliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0