Ny Design

Nu har jag skaffat mig min första design med hjälp av Jonna ( Tackar dig tusen gånger)!
Temat är en mysig höstdag. Hoppas att det märks. Jag vet inte vad det kom i från men eftersom att det har spöregnat hela dagen så fick jag höstkänslor.
Just nu blåser det förfärligt. Tur att jag slapp träna idag. Skulle gjort egen styrka hemma, men jag har redan ätit och sen vill jag se på tv. (Jag är inte så lat som jag låter egentligen...)     : )

I kväll har jag ränsat ut garderoben. Jag har varit super duktig och skiljt mig från, Cypern-frans tröjan:(, Lurvas :0 och julklapps tröjan. Mina gosse tröjor. Fast jag ska fylla på med mer i morgon då vi ska in till malmö och shoppa.
På "inköps listan" står det:

Linnen (eftersom att det är ett av mina favvo plagg och jag har ränsat ut ganska många)
Tröjor
Annat som presenter till min födelsedeg om nio dygn 

När jag var i Cannes köpte jag en blå superhärlig kjol och ett rutigt linne som jag har på mig just nu. Om ni inte tycker att det låter bra, så, ja, det är bra i alla fall :) .

När jag ränsade ut garderoben hittade jag ilsket nog min tröja från JC som jag köpte i julas. Den var felsydd i ärmarna och man kom knappt i den, märkte jag första gången jag använde den. Typ också sista gången...... Nu ska jag i alla fall sy om den till ett linne och jag hoppas på bättre tider!!!!!

Adjö Adjö!
//Fiddelej

Kommentarer
Postat av: Perfektionista

Hallu!

Gillade ditt linne, även om jag aldrig sa det.:$

Skulle vilja se kjolen också!?;P



Kommer att sakna lurvas!!!<3

Vilken är det du ska sy om?

Kram Perfektionista

2008-08-04 @ 19:42:03
URL: http://ubangi.blogg.se/
Postat av: Perfektionista

Hallu!

Gillade ditt linne, även om jag aldrig sa det.:$

Skulle vilja se kjolen också!?;P



Kommer att sakna lurvas!!!<3

Vilken är det du ska sy om?

Kram Perfektionista

2008-08-04 @ 19:42:04
URL: http://ubangi.blogg.se/
Postat av: Perfektionista

Hallu!

Gillade ditt linne, även om jag aldrig sa det.:$

Skulle vilja se kjolen också!?;P



Kommer att sakna lurvas!!!<3

Vilken är det du ska sy om?

Kram Perfektionista

2008-08-04 @ 19:42:50
URL: http://ubangi.blogg.se/
Postat av: Wenan

Hej!!Jag är Jonnas lillasyster och din blogg är jätte fin och rolig aatt läsa!!:D

2008-08-05 @ 12:38:07
URL: http://wenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0