OS

Nu är jag hemma från småland igen!
Det var kul att träffa alla kompisar igen men tyvärr kunde vi inte tälta.
Tjejerna satt mest och snackade på rummet medan killarna var helt förälskade i ett PSP som Emil hade med sig.
På kvällen gjorde vi  i alla fall vår egna lek :_ blindbock i mörkgömme.
Efter det såg inte rummet lika fint ut. Faktum är att lakan och kuddar, även madrasser hade hamnat på de mest konstiga ställen. Men så går det ju också om 9 st klättrar runt i ett liiitet rum i kolsvart mörker :S
Synd bara att vädret var urkasst!
När vi inte snackade satt jag fastklistrad framför tv rutan och följde os simmarna. För friidrott och simning är nog de roligast sporterna att titta på tycker jag.
Jag följer också Michael Phelps försök att ta 8 os guld (elr medaljer var det kanske)
Det vore kul om han lyckades!
Och tänk att vi fick ett OS silver i cykling med!!!! Hur kul e inte det!?
Jaja, nog från mig nu ska jag dricka Chai-te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0