Sova över, medaljchansen och jag sprang bara 8!!!

Haloj! Idag har jag vatt med jasse. Jag hoppas att hon hade kul. Jag hade  i alla fall det. Men så hjälpte ju hon mig bara med festen. Och jag är sååå tacksam för det och alla film tips.
Det är ju så att jag fyller 14 i morron och då kommer mina kompisar och sover över. Anna kan inte komma, (lessamt) men jag ska sova över med henne nån annan gång har vi bestämt.
Det känns lite konstigt för av alla kompisarna är det typ bara jag som firar min fölsedag, : ) men jag tycker att skolan börjar ju snart och så. Det vore kul om vi alla träffats innan då, eller hur?

Synd att det inte gick så bra för den svenska skytten i os... inte för att jag diggar den sporten direkt. Men, en medalj chans är en medaljchans och jag vill hoppas på mååånga medaljer så att omvärlden kan se vilken pluttigt litet begåvat land vi är. Hehe!

Jag har precis kommit ut ur duschen efter att ha sprungit 200 m intervaller. Skulle gjort 10 men det blev 8.
Jag sprang på jätte bra tider och så, men första träningspasset på bana efter backträning känns alltid lite tungt av nån anledning.

Nä, nu ska jag inte besvära dig mer med mitt eviga skrivande.
Funderar på att göra ett blogginlägg för varje grej.
Men det är sååå kul att skriva stycken. Sa jag att jag tänker bli författare :P

Go å gla kexchoklad! Vi ses och hörs - om du törs :D

Kommentarer
Postat av: bubblaN

klart jag hade kul frida!!

2008-08-13 @ 11:54:51
URL: http://duoblebubblegum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0