Vänner

Ny dag!
Hemma från shoppingen. Skulle gärna visa min fynd men alla är presenter.
Jag har bestämt mig för att inte äta griskött efter att ha sett en upphängd gris sak i kylen på sommarjobbet. Jag ska inte äta nått!!! Det skulle ni nog inte heller om ni hade sett den stackars grisen. Jag höll på att spy.

Nog med alla sorgligheter, nu ska jag berätta först för Jonna att det är en orange tröja med ett svart träd på som jag ska sy om.

Och det som rubriken syftar på ääär? Undrar ni säkert...
Jo det är så att jag har blivit helt gaaalen i vänner, serien, då... Roligast är väl Joey och Phoeby( stavfel tror jag)...

Här kommer en bild.


Kommentarer
Postat av: Perfektionista

Okej, då får vi se när den blir färdig! Den låter fin!

Ps. Tack för mejlet!;)

Kram Perfektionista

2008-08-05 @ 15:42:48
URL: http://ubangi.blogg.se/
Postat av: Perfektionista

Oj, lessen att det blev en komentar gånger fyra igår...

Vill verkligen ha den där Tystnadens hus av Magnus Nordin. Läste ut Skuggvarelser av honom nyss. Kanske nått för dig? Handlade bland annat om varulvar och deras historia. Inte som hans andra böcker direkt.:)

Kram Perfektionista

2008-08-05 @ 15:45:37
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0