Det här inlägget handlar inte om något men jag passar på att skriva en hälsning till Emma att hennes blogg är fin : ^ ^

Min recension till En prinsessas dagbok 1 är precis klar, ska skriva tre i svenska denna terminen, men det bli inte så svårt tror jag... jag har i alla fall redan läst minst tre.
Ni måste tycka att jag är nördig som läser de här böckerna, men de är faktiskt skit roliga!
*Fniss*
Sedan ville jag bara hälsa till Emma att hennes blogg är superbra och fin( tänkte skriva en komentar men visste inte till viket inlägg, hehe)
Jag tycker att ni också ska besöka hennes blogg. www.thinkfashion.webblogg.se
Och mina andra kompisars bloggar, de finns som länkar.
Kraam!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad snällt! Vi ses i helgen! Längtar ;)

2008-10-21 @ 16:37:17
URL: http://thinkfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0