Rubriken ägnar jag tilla att säga förlåt för att jag aldrig skriver. Läs texten, den handlar om annat!!!

Morsning Korsning!
Idag var vi bara 8 i klassen, resten var på arbetsorientering.
Jag ska vara på min mammas skola torsdag-fredag.På torsdagen följer Jonna med också, det ska bli kul.
Tyvärr var ingen jag brukar vara med i skolan idag, men jag lyckades hålla mig borta från pinsammasituationer, förutom när jag tyckte att vi skulle låta de yngre klasserna ha skoldisco före oss nästa termin. ( eftersom att vi hade först nu.) Då skrattade alla åt mig, vissa tyckte också att jag var konstig.
Jaja, jag kom över det snabbt och fortsatte läsa i min bok En prinsessas dagbok 2. Jag började läsa del 2 idag och jag är typ snart klar med den, haha. En den boken skulle jag ha med på semestern, jovars lycka till!

Bild jag ritade för ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Ubangi

Hej pooler! Glömde fråga ut dig om i tisdags mer!:P Får ta och göra det imorgon!:P Men vi hade kuligt idag i alla fall! Fräcka-skor bruden!;D

2008-10-23 @ 20:28:08
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0