Eftercyklist, så *hmm* kul

Jag cyklade i en hastighet av typ tre kilometer i timmen eller något!
Herregud vilken dag.
Och som jag har fått skämmas. Cyklandes bakom några tjuriga tanter i snigelfart.
Dessutom så hade jag ju oturen att stöta på säkert 20 personer som jag känner.
Som vinkade rätt flitigt, så att alla glodde, haha
Ibland får man bjuda på sig själv.
Japp!
Jag Sara och PemPem köpte gottis på tjollan och vi hade sååå kul. Tills jag ramlade med cyklen när jag ramade emily så att allt välte och mitt godis trillade ut på gatan.

Jag känner mig så onyttig. Med ett kg godis i magen och efter att ha cyklat efter en massa jag tävlar mot.
Jag måste skärpa ,ig om jag vill komma upp i topp tio på sverige listan igen.

Herregud vilken dag!
Men, nog om mig, så hur är det med dig? ( : ) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0