Hoppas det går bra!

Hejsan! Klockan är 7.37 och jag sitter och tänker på vad jag ska göra idag.
Skola från 8.30 till 15.30 och sedan ska jag bara fort hem och packa det sista innan jag far iväg med bussen klockan fem. Hoppas bussfärden blir roligare den här gången och hoppas att  inga superstöriga killar från Lomma sitter och kastar plastpåsar på mig när jag försöker sova.
Hoppas att vi ska sova på något bra ställe. Gärna inte i en matsal eller vad nu det där förra var...
Oj, och om ni undrar så ska jag till Götalandsmästerskapen, shit, jag får ont i magen av att tänka på det.
Nu är jag nämligen här!
Har tränat för det hela sommaren, så jag får bara inte sumpa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0