Mkt innehåll

Yo!
Nu är jag hemma, kom på fjärde och sjunde plats i tävlingen så jag är nöööjd!
Jag har nyss chattat med Lisa på msn, hon har ju flyttat till Thailand och hon verkade inte så glad. Hon skulle gå och lägga sig nu, känns lite mysko, menmen...
Nu har jag kollat runt på postis i säkert en timme, hehe, kunde inte komma på så mkt att skriva så jag skickade typ bara in en dikt om komenterade lite i diskussionerna.
För er som är intresserade så jobbar vi med Franska revloutionen och har glosprov i morrn, fast i tyska.
Håller också på att läsa sista boken i systrar i jeans serien, någon mer som har läst den? Vad tyckte nu då?
Vi hörs väl om vi inte ses, och ses vi inte så hörs vi!
Bye!



Började plötsligt sakna Edward så in i 17, här kommer en bild på en av hans art.
Är nog väldigt känslig i dag, börjar snart gråta.
Hoppas du överlevde lilla vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0