Överskottsenergi

Igår följde emily och pan med mig hem efter skolan : ) Vi skulle göra brända mandlar, fast det blev hasselnötter istället...
Jag vet inte vem som kom på iden...det var säkert lilla pempem!
De första gjordes som så att vi la nötterna opch massa socker i stekpannan, de blev lite hm misslyckade men i alla fall.
Sedan provade vi med att lägga en äggvita, socker och hasselnöt. Vi hade ju inte riktigt planerat att vi skulle göra stekta ägg, men det blev nästan så, jag räddade det i sista stund, hahaha.
vi fick nog i oss en dl socker, var.
Efter det hade vi överskottsenergi... den skakade vi av oss med ett disco på mitt rum. Hela huset skakade och musiken spelades höööögt.
Tillslut var vi sååå trötta.
Emily satt inklämd bakom mina persiener och försökte att andas, jonna låg på min säng och skickade sms och jag satt på golvet.
Jaja, tjohej, sen skulle man ju på träning också...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0