Picknick

Idag hade jag, pempem och pan picknick i trädgården.
Pans hund Nikki gjorde oss sällskap, och ponnis småsyskon dök upp då och då (tyvärr) .
Detta var inte direkt en vanlig picknick´, eftersom att vårt lilla sällskap drabbades av flummattacker titt som tätt, haha.
Emily visade oss hur man kastade upp cherios(några flingor jag inte kan stava till) i luften och fångade dom med munnen. Hon klarade 8 på raken, jag klarade 2.
Sedan tog kompisarna (mest jonna) bilder på min mobil. Jag fick radera sådär 100 (!!!) stycken.
Ja, det var en galen dag helt enkelt. Här kommer lite knäppa saker som fick mig att spruta saft över picknickfilten:

"Jonna, seriöst, sluta försöka ta foto på min bak!" /Emily

Jag:  "Jonna, herregud, sluta peta upp flingor i näsan!"
Emily: "Ja, jonna, allt som kommer in genom näsan kommer ut igen genom munnen!!!"

Hoppas ni hade en bra dag!



Lite bilder i olika storlekar så att ni får ta del av vår galna picknick!

Kommentarer
Postat av: Ubangi

Du e fööö go!<3 Jag e bäst:P

2008-09-25 @ 16:20:45
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0