Shopping

Hlo!
Var och shoppade idag, även om det bara blev en snabb runda till mobilia.
Jag köpte en orange stickad basker och lite annat.
Det fanns baskrar överallt, känns som om det är vad som gäller i höst / (vinter?).
Jag träffade många människor som jag känner där, bl a emma och hennes mamma.
Försökte hitta orange/gula leggings och även lila men det var svårare än jag trodde.
Tillslut fann jag i alla fall lila och vi kunde åka hem.
Alla var jätte trötta. Och jag vet inte hur det går till!
Till lunch åt jag lasange och ikväll ska vi äta maten som årets kock serverade när han kom till vår skola i våras.
Sees

Kommentarer
Postat av: Perfektionista

Hey pooler! Verkar som om du hittat på en del i helgen!:P

2008-09-21 @ 18:34:19
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0