13.16

Halloj!
Vet ni, i natt drömde jag att Robert Pattinson kom och skulle döda mig och sen vågade jag inte somna om, :)
Jaja, tyckte bara att det bar lite konstigt. Emily har köpt fjärde boken i twilight i London, lite avundsjuk blir man allt :P fast jag har ju beställt den på svenska...
Det är mycket klurigt att läsa engelska böcker tycker jag, de måste va riktigt bra för att man inte ska tröttna. Men the Host är jätte bra, fast jag läset ju inte i den varje dag då...

Undrar vad det här inlägget skulle handla om igentligen.
Har haft ont i vaden så jag kunde inte träna igår, ska springa idag, typ 5 km :(
Mycket roligare med intervaller tycker jag då.

Lyssnar på lite bra musik för att pigga upp mig :)


Kommentarer
Postat av: Emma B.

Jag har läst en sida av den första boken (den engelska versionen). So far so good!

2009-02-22 @ 14:41:21
URL: http://scarfff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0