Helg, Helg, Heliga Helg ...Bortsett från konfermationen...

  • Vilken najs helg!
    I lördags var jag i stan med emily och anna och hade skit ballt!!!
    Vi skulle köpa presenter till cissi och sen blev det ju en hel del till oss också. Vi köpte sammanlagt 10 filmer ;P
    Sen åt vi ju på burger king också, vi tryckte i oss glass att munnen domnade bort och sen stod vi på toan och hostade jätte mycket ( man gör tydligen det av glass )
      Buss chaffören på vägen hem var lite konstig precis som anna, kolla...

    Anna: emily, du är skyldig mig 30 kr.
    Emily: okej, för vad.
    Anna: För filmerna, du vet 25+25 är ju 30.
    Tystnad
    Emily & Jag: Anna? 25+25 är 50.
    Skratt

    På cissis fest var allt också kul, även om vi kom en kvart för sent eller nått. Thisis vad cissi fick av oss:

  • Anna Phil säsong 2.
  • Prinsen och jag 2 ( Film )
  • Sanning eller konsikvens Elaka ( från lagerhaus )
  • Kuddfodral, glömt vad det brukar kallas
  • Va det nått mer???????

Kram på er mina små vänner.  Det va kul idag Emily




Kino har blivit trre gånger så stor som hon är på denna bilden :O Och hon väger nästan 8 kg.


Kommentarer
Postat av: Emma B.

Åhhh, jag saknar Kino! Jordens sötaste hund.

2009-02-08 @ 20:49:31
URL: http://scarfff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0