I´m back! (förhoppningsvist)

Usch, usch, usch kolla inte på datumet då jag senast skrev, fast det är nog ganska uppenbart att jag har tagit en paus. Vi får se om detta håller så jag börjar blogga igen...

Jaha du, vad har hänt medan jag har varit... eh...väck?
Lite allt möjligt, har fått en ny vove( väldigt söt och VÄLDIGT busig), ja och så har jag ju tävlat en del( dumma danskar som tränger ut mig i starten) och ja, jag har firat jul och nyår i österrike.
Det kanske är bättre om jag uttrycker mig med bilder, få se nu, jag tror jag har nån på lager ;P




Världens mestaste bästaste KINO!!!


Den mysiga staden Saalbach i Österrike <3

Och just det jag har fått en dator


Kommentarer
Postat av: Ubangi

Nice fido, nu väntar jag på mer!:D

2009-02-06 @ 15:54:58
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0