Jeans sökes

Glad alla hjärtans dag hela världen!
Idag har jag shoppat i Värnamo och ätit gele hjärtan, även andra små alla hjärtansdag saker...
På min lilla shopping runda hittade jag en underbar vit klänning/tunika och ett par ljusblå jeanstights, har aldrig hört om det förrut men det har tydligen blivit rätt stort...
Annat jag såg mycket av var:

Blixtlås... shit kommer inte på mer xp

Något jag gärna hade sett mer av är jeans med höga midjor... letade men hittade inte vad jag sökte :(
Jag vill ha typ till naveln och tighta, om någon vet var man hittar detta så kan ni väl berätta!

Lyssnar på melodifestivalen, fan, det är inte alls lika bra som nmär man var liten, nu känns det som de bara skriver låtar för att ha något att sjunga.
Vackrare texter säger jag.
Sverige får väl vänta tills JAG har blivit professionell låtskrivare...hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0