Min dag, sammanställd av Moi

Det här är min dag:

6.50 Vaknade upp och somnade om...
7.15 Vaknade upp, hasade ner till köket och åt lite.
8.00 Åkte till Emily och hämtade hennes skåpnyckel, for till skolan.
8.20 Styrketräning på gympan, jag och Jonna ägde resten av klassen...
9.20 Bytte om och sprang hem för att hämta mina No-böcker (som jag sedan upptäckte låg i skåpet i skolan) tappade ut en sko och min sminkväska på vägen, sprang tillbaka och hämtade det...
9.40 Non börjar ( nooooo, h e. h e. he.) vi kollade ifall utspädda matvaror var sura eller basiska...
10.50(?) So. Förhör. Gäsp!
12.05 Maaaaaat!!! Gott bröd och rostadmorotssoppa :S Hur 17 gick det till???
12.35 Engelska, det var skit kul! Vi skulle vara i tre grupper, jag var med izza, kalle, citte, beccy, jasse och alex. En efter en skulle vi komma in på en pratshow ( som izza ledde ) och sen på slutet visade det sig att alla var relaterade till varandra.
jag kan börja att berätta såhär: Jasse kommer in, i magen har hon tvillingar, en är kalles en är cittes, citte och kalle är bröder, alex är jasses man och han har hm, gjort lite dumma saker mot/med kalle och citte. jag kommer in och jag är cittes och kalles mamma, även jasses mamma för jag adopterade bort henne när hon var liten och då har hon barn med sina bröder. In kommer beccy, min eee fru och izza blir heöt ställd för beccy har varit gift med henne men på den tiden var hon en man och tillsammans fick de barnet alex som rymde hemifrån när han var 12 och blev uteliggare.
Hängde ni med???
13.?? SV, vi läste/snackade hela lektionen och min bok heter THE HOST, den är på typ 600 sidor och på engelska, inte lite utmaning för mig som knappt läst en engelsk bok förrut, hoppas jag lär mig mycket.
13/14.?? Dags för syslöjd ( kommer skriva mer om det senare)

Efter skolan åkte jag hem till emily opch lämnade filmen som jag tagit från hennes skåp och så lämnade jag nycklarna, vi snackade liten och sen stack jag hem och glodde tv,
HAR DOM SLUTAT VISA ONE TREE HILL ELER NÅTT?????????


Kommentarer
Postat av: Ubangi

Highfive-du är bäst!:D

Vi ägde fettma bästa irdottarna i skolan! Aja, vet ej... Många är ganska tränade snygga bodies!;D

Mega kramarpådenbästaste!

2009-02-06 @ 22:16:22
URL: http://ubangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0