hosthost

Jag skulle gärna komma med många ursäkter för mitt dåliga bloggande...men jag har inga, så, ja...
Detta är vad som har hänt sedan sist...
1.jag har läst ut den sista twilight boken *sorg i mitt ickevampyr hjärta*
2.Jag har haft studiedag och varit på laserdome med kompisarna och småsyskonen (tänk att ingen av oss har storasyskon!)därefter blev det shopping.
3.Jag har äntligen sett twilight...igen...igen...och igen...
4.Jag har börjat fortsätta läsa the host.
5.Jag har blivit sjuk *hosthost*

Jag vet att många säkert tröttnat på twilight och att det är den enda jag skriver om (när jag tar mig tidenatt skriva över huvud taget då...) men jag kan inte hjälpa det. Alltså det enda jag tänker på just nu är twilight :I och att jag känner mig ledsen för böckerna är slut, och jag hade gärna bytt liv med bella.
Twilight has a dark side- belive it or not



Bara en grej jag tycker mest om Edward i boken men han är lite kylig i filmen så där vet jag inte om det är Jacob jag hejar på :S FAN JAG HEJAR PÅ BOKKARAKTÄRER

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inte tröttnat på Twilight, alls! Uh, jag tänker också på Twilight - dygnet runt!

2009-03-30 @ 19:35:01
URL: http://scarfff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0